Figura Mánia

Tudjátok én nagyon szeretek lényeket, új fajokat kreálni. Nem is tudom megszámolni hogy életemben már mennyit csináltam. Talán a legnevezetesebbek ezek közül a Nyumlák. Ezek tulajdon képpen vattapamacsok szemmel, és színes szalaggal körítve. Ha elkészülnek a figurák, általában filmet, vagy fotókat, esetleg meséket készítek róluk. Ezek általában gazdagok káromkodásokban és fájdalmas poénokban, na meg undorító tevékenységekben. A Nyumlákról is van 3 film de azokat inkább nem mutatnám meg. (Najó talán 1000 rendszeres blog olvasónál igen) A Nyumlákat láthatjátok a fejlécemen is. Egyébként ezeket még tavaly nyáron csináltam nagy gonddal (a szemük körömlakkból van) és csak azért maradtak meg, és nem nyelte őket el a Bermuda háromszög, mert nyáron ott hagytam őket, és egy tavaszi nyaraló-látogatásunk közben megtaláltam őket. Szóval ezt hívják nálam figura mániának. Sokszor hasznát veszem, mert ha unatkozok leülök filmezni a Nyumlákat, vagy csinálok egy új "fajt".
Akinek van hasonló "gondja" az nyugodtan írja le kommentben. Jók legyetek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések