A TikTok titkai vagy a titkok TikTokai



Itt először is leszögezem hogy nem az egész TikTok hülyeség. Nem, vannak értelmes videók is, amikben értelmes dolgokról beszélnek. Na de térjünk is a tárgyra. Mi az a TikTok? Ezt a szót szerintem az összes 10 és 17 közötti lány hallotta már. Röviden a TikTok egy közösségi felület ahová rövid videókat tehetsz fel magadról, a kutyádról, a barátnődről vagy éppen a Nagyiról. Van egy úgy nevezett For You vagy Neked oldal ahová ha kikerülsz akkor több esélyed van lájkok ezreit szerezni. (Főleg a leborítod a seggeddel a kamerát)
Na de ennyit az ismertetésről, most jön az én véleményem. Bevallom, én is TikTokoztam. Igen. De mivel én nem szeretem magamat, és a hátsómat mutogatni, sosem csináltam komolyabban. Egy idő után már elterveztem egy videót, és betettem a lábam a For Youra hogy zenét keressek hozzá. Ez volt kb. fél háromkor. Egyszer csak azt veszem észre hogy fél öt. Úgy be tud szippantani hogy az hihetetlen, és soha nincs vége, mert az emberek mindig újra és újra le akarják dönteni az alfelükkel a kamerát. Az osztálytársaim nagy része ezen él, és én is ezt tettem nem tagadom, folyamatosan ott motoszkált bennem egy kicsi nagyon idegesítő valami aki azt motyogta mindig: MIKOR TIKTOKOZOL MÁR? Szerencsére észrevettem, és elkezdtem ellenállni ennek a kis idiótának. (hah! a kis lázadó!) Fogtam és letöröltem az egészet. De tényleg, csapot, papot ott hagytam és inkább youtube-on nézem az ennél értelmesebb, és nem céltalan videókat. Aki érzékeny, könnyen manipulálható tipus, (mint én) annak ajánlom hogy ha járt már így mint én (2 óra elpocsékolása az életetből seggek nézésére) hogy törölje le az alkalmazást, és ha annyira unatkozik nézzen egy filmet, vagy kezdjen egy új hobbit. Szóval a TikTokra a legmegfelelőbb leírásom a következő: Rövid, szórakoztató videókat csinálhatsz, és még híres is lehetsz velük, DE! Csak akkor ha legalább egyszer úgy kirakod a segged hogy zeng tőle a ház. Másképp nagyon kevés esélyed van a ForYouba kerülni, és ezt még csökkentheted ha értelmes dolgokról beszélsz.
Persze ezzel nem azt akarom mondani hogy az egész TikTok rossz, mint már mondtam, vannak olyan videók is amelyeken látszik hogy sok munka van benne, és nem csak egy segg és kész a videó. Mindenkinek szíve joga megtartani vagy letörölni az appot, ezek a saját tapasztalataim, amelyekkel csupán segíteni szeretnék.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések